FACULTY OF SCIENCE
جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 829894
ادارة المنتدي جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 103798
FACULTY OF SCIENCE
جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 829894
ادارة المنتدي جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 103798
FACULTY OF SCIENCE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

FACULTY OF SCIENCE

منتدى طلبه كليه العلوم والكليات العمليه

الرئيسية7elm 3oloumأحدث الصورالتسجيلدخول
https://7elm.forumarabia.com/index.htm
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» اسطوانه هيرنز بوت 9,6 للصيانه تحميل مباشر
جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره I_icon_minitimeالسبت أبريل 25, 2015 12:17 am من طرف kimou ki dayer

» قصص أدبية من الاعماق
جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 16, 2014 9:16 pm من طرف ياسمين جوما

» صور مريهان حسين (مزه مزه مزه)
جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره I_icon_minitimeالخميس يونيو 28, 2012 5:13 am من طرف حماده عثمان

» قصة حب احمد وديما على الانترنت ( قصه مؤثرة جداااا )
جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره I_icon_minitimeالجمعة يونيو 15, 2012 5:23 am من طرف zineb

» برنامج مغير الصوت للجوال
جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 20, 2012 3:31 am من طرف سامح

» قاموس فيزياء انجليزى لعربى والعكس
جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره I_icon_minitimeالأربعاء يناير 04, 2012 11:57 pm من طرف hadi almawt

» انا بهدى النفوس مش أكتر
جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 17, 2011 10:49 pm من طرف ياسمين

» رسايل جميله جدا
جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 16, 2011 10:27 pm من طرف ياسمين

» رســـائـل رومــانسـية رســـــائل حـــب
جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 16, 2011 10:20 pm من طرف ياسمين

جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kareem
شخص مميز فى المنتدى
kareem

جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره Empty
مُساهمةموضوع: جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره   جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره I_icon_minitimeالسبت يوليو 18, 2009 11:12 am

اعزائى الرجالة فى المنتدى

البنات لا يا عم الحاج
اعلن عن قيام جمعيه
عن انشاء جمعية الرجالة المفترية

وبدء قيام حرب ضروس على كل بنات المنتدى

كرد على الهجوم الضارى ضدنا كرجال أقوياء

وعلى خطة الستات لاختطاف الرجاله

يا رجالة المنتدى اتحدو واقفو جنبنا

عايزين ناخد منهم اسرى

شعارنا ( الست ملهاش غير حلتها جوة بيتها)

هنا هنتعلم اصول القتال ضد الستات

للاشتراك سجل اسمك

ومتنساش تنزل شعارنا
وهو التصميم ده

جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 77777hl0

انا مستنى اقتراحتكم لخطه الهجوم وكمان خطه الدفاااااااااااع
واى جاسوسه تدخل هنا امسكوها على طول وعذبوها متموتوهاش
eng_tiger
شخص مميز فى المنتدى
eng_tiger

مُساهمةموضوع: رد: جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره   جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره I_icon_minitimeالسبت يوليو 18, 2009 11:30 am

فلابد لنا من وقفه

مش كل الرجاله ماتو في 73

الباقيين لسه بخير

انتهى عصر الحريم نهائيا

مفيش حريه ولا مساواه ولا حتى ركن المرأه

معاك يا كبير وهانطحنهم

جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره Boxingجمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره Boxingجمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره Boxingجمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره Boxingجمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره Boxing

جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره Vaw1kb5

استعدوآ يـآبنـآت
جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره Heheheو الاسلحة جاهزةجمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره Gunsجمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره Guns

eng_tiger
شخص مميز فى المنتدى
eng_tiger

مُساهمةموضوع: رد: جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره   جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره I_icon_minitimeالسبت يوليو 18, 2009 11:37 am

الصبح وانت رايح على شغلك وهى نايمة تعمد اسقاط اى شيئ او خبط الباب بصوت عالى علشان تصحيها هى كمان اشمعنى انت ؟ ولو حاولت ترجع تنام تانى قالها مادام صحيتى حضري الفطار بقى جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 36_15_9

اذا كنت بتتفرج على التلفزيون وهى عايزة تغير القناة قالها معلش الحلقة دى مهمة جدا واحد صحبى شافها على القناة الفضائية وقالى ان الحلقة دى هى المسلسل كلة 00 ولو كنت بتتفرج على ماتش كورة هيبقى الموضوع اسهل 00 كل ما حد من اللاعبين من اى فريق يمسك الكورة قالها معلش ثوانى بقى انا حاسس ان الكورة دى جون حتى لو كان حارس المرمى ماسك الكورة والماتش واقف لان فى واحد مصاب جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 36_7_7
( ملاحظة : اغلب النساء ذو ثقافة كروية ضعيفة )

اصح يوم الجمعة بهمة ونشاط وجهز الافطار لزوجتك بس متنساش انك تستخدم 15 طبق واكبر كمية من الملاعق والشوك و 5 حلل من اللى عندكم فى المطبخ و 10 كوبيات لاعداد طبق بيض وسندوتش جبنة
طبعا يراعى ترك اثار سمنة على الارض مع ترك التلاجة مفتوحة وقشر البيض فى الحوض جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره Z039

فى عيد ميلادها زينلها تورتة عيد ميلادها بخمسين شمعة ولو سألتك لية خمسين رغم ان عندها 15 سنة بس ؟ اتحجج بضعف الاضاءة فى البيت وانت بتبص على النجفة اللى عندكم اللى فيها 30 لمبة مع ابتسامة صفراء خفيفة جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 36_9_2

لو عملة ريجيم اجرى على السوبر ماركت ومحلات الحلويات واملى التلاجة شكولاتة وحلويات وجاتوهات 00 يرعى التجول وانت مستمتع بأكل الجاتوة امامها جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 36_7_8

متنساش رأيك فى طبيخها لو عاملة لحمة قالها حلو اوووى الفراخ دى 00ولو طبخة بامية 00 جميلة اوى الملوخية دى حطة عليها اية ؟؟ ولو عملة كيكة قالها انا بحب اشرب شاى مع البسكويت الحلو دة !! جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 36_1_51

لو طلبت منك تنشر الهدوم قالها حاضر مع ابتسامة حانية وبعد ما تخلص نشر الهدوم
ادخل عليها وقولها انا نازل اجيب الهدوم اللى وقعت منى فى الشارع ولو سألتك هو اية اللى وقع ؟ اذكر لها كل هدومها اللى كانت مغسولة مع فردة شراب من بتوعك علشان متبقاش مقصودة منك !

لو الزوجة قررت مسح الارضيات فى البيت حاول انك تروح وتيجى على المناطق
المبلولة متحجج بأنك محتاج تتصل ضرورى بواحد صحبك ومرة عطشان ومرة تانية بتجيب الجرنال ومفيش مانع انك تقول انك حاسس ان التليفون هيرن كمان شوية جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 36_1_34

لو كانت مشغولة فى نظافة البيت او مع الاولاد وطلبت منك تغسل كوبتين الشاى بتوع الصبح الموجودين فى الحوض ارجعلها كمان دقيقة من دخولك المطبخ وانت ماسك كوبية من الاتنين وهى مكسورة واسألها فى براءة ارمى دى فين ؟؟

وانت قاعد تتفرج على التلفزيون وهى طالع عينها فى تنظيف البيت وبعد ما تخلص وتيجى يدوبكك تقعد تستريح جنبك بصلها وقالها حبيبتى معلش ممكن كوبية مية علشان ضهرى بيوجعنى

جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره 36_6_3

لو عايز تطرقها من البيت قولها علبه السجاير قربت تخلص حتي لو انت علبه السجاير مليانه قولها انزلي هاتي علبه سجاير وتعالي

اصح يوم الجمعة بهمة ونشاط
وجهز الافطار لزوجتك بس متنساش انك تستخدم 15 طبق واكبر كمية من الملاعق و الشوك و 5 حلل من اللى عندكم فى المطبخ و 10 كوبيات
لاعداد طبق بيض وسندوتش جبنةطبعا يراعى ترك اثار سمنة على الارض مع ترك التلاجة مفتوحة وقشر البيض فى المجلى.

فى عيد ميلادها زينلها تورتة عيد ميلادها
بخمسين شمعة ولو سألتك لية خمسين رغم ان عندها 15 سنة بس ؟
اتحجج بضعف الاضاءة فى البيت وانت بتبص على النجفة اللى عندكم اللى فيها 30 لمبة مع ابتسامة صفراء خفيفة
kareem
شخص مميز فى المنتدى
kareem

مُساهمةموضوع: رد: جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره   جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره I_icon_minitimeالأحد يوليو 19, 2009 12:42 am

ههههههههههههههههههههههههههه

ماشى يا تايجر اى حد يخبط وانا مش هنا

اوعى تدخله وخلى بالك من المتسللات

جمعية الرجالة المفترية, اللي بيخاف يطلع بره
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حزب الرجالة
» مفيش بنت في مصر مبتعملش كده 100% هو ده اللي بيحصل
» لغة الحواجب عند الرجالة
» جمعية أهلية تطالب بقانون زواج موحد للمسلمين والمسيحيين
» ادي اخره اللي يزعق لمراته