FACULTY OF SCIENCE
::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: 829894
ادارة المنتدي ::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: 103798
FACULTY OF SCIENCE
::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: 829894
ادارة المنتدي ::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: 103798
FACULTY OF SCIENCE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

FACULTY OF SCIENCE

منتدى طلبه كليه العلوم والكليات العمليه

الرئيسية7elm 3oloumأحدث الصورالتسجيلدخول
https://7elm.forumarabia.com/index.htm
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» اسطوانه هيرنز بوت 9,6 للصيانه تحميل مباشر
::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: I_icon_minitimeالسبت أبريل 25, 2015 12:17 am من طرف kimou ki dayer

» قصص أدبية من الاعماق
::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 16, 2014 9:16 pm من طرف ياسمين جوما

» صور مريهان حسين (مزه مزه مزه)
::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: I_icon_minitimeالخميس يونيو 28, 2012 5:13 am من طرف حماده عثمان

» قصة حب احمد وديما على الانترنت ( قصه مؤثرة جداااا )
::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: I_icon_minitimeالجمعة يونيو 15, 2012 5:23 am من طرف zineb

» برنامج مغير الصوت للجوال
::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 20, 2012 3:31 am من طرف سامح

» قاموس فيزياء انجليزى لعربى والعكس
::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: I_icon_minitimeالأربعاء يناير 04, 2012 11:57 pm من طرف hadi almawt

» انا بهدى النفوس مش أكتر
::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 17, 2011 10:49 pm من طرف ياسمين

» رسايل جميله جدا
::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 16, 2011 10:27 pm من طرف ياسمين

» رســـائـل رومــانسـية رســـــائل حـــب
::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 16, 2011 10:20 pm من طرف ياسمين

::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى :::

كاتب الموضوعرسالة
eng_tiger
شخص مميز فى المنتدى
eng_tiger

::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: Empty
مُساهمةموضوع: ::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى :::   ::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى ::: I_icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 5:28 pm

ازيكم يا شباب عاملين ايه

كل سنه وانتم طيبين
انا شايف واحد بيقول كل سنة وانتم طيبن بى مناسبة ايه
اقولو ايه يا عم انت نايم ولا ايه خلاص الانتخابات مجلس الشعب على الابواب انت مش معانا ولا ايه

بس فى حاجات بدور فى بالى مش لاقى ليها جواب هما المرشحين او الاعضاء الفعلين
بيضحكو علينا ولا على نفسهم انا مش عارف

طيب هقول ليكم موقف حصل من عضو مجلس الشعب عن الدائرة بتاعتنا وانتم احكمو

كان فى انسان ولده كان تعبان قوى وعاوز عملية وحاجات كدا عشان يعيش بس لى الاسف الانسان دا مش كان معاه فلوس يصرف على ابوه قال انا اروح لى عضو مجلس الشعب دا واقولو يجيب لى ابويا قرار بى العلاج على نفقة الدولة وكان كل يوم يروح مكتب عضو مجلس الشعب دا ويسال عليه وكان السكرتير يقول ليه مش موجود فى القاهرة مش موجود وهكذا ايام وشهور ولى الاسف الوقت عدى وابوه الانسان دا توفى
وفى يوم العزاء الى هو فى فترة الترشيح الجديدة فى الايام الى احنا فيها دلوقتى
ذهب طبعا عضو مجلس الشعب دا قال ايه يعمل الواجب ويعزى ولاكن رفض الانسان دا انو يحضر العزاء وزعق فى وشو قال ليه انت لسه فاكر تيجى دلوقتى وقعد يزعق ويشتم وحلف بالطلاق انو مش هيحضر العزاء وفعلا مشى عضو مجلس الشعب من عير ما يحضر العزاء

ايه رايكم فى الموقف دا وعضو مجلس الشعب بضحك علينا ولا على نفسه

وليه ديما مش بنشوف الناس دى الا فى فترة الانتخابات والترشيح الجديدة بس
وديما قبل الانتخابات الجديدة او فى الفترة الترشيح نلاقى اللاعضاء او المرشحين الجدد
بيحضور العزاء وبيعملو الواجب وبيعملو حاجات كتيرة عشان يلفت الانتباه وبعد كد مش تسمع لا حس ولا خبر عنهم الا فى الدورة الانتخابية الجديدة

والغريب بقى ان فى الفترة دى ديما بقى تشوف الناس دى فى كل مكان وتسمع الكلمة دى فى كل حته براعاية عضو مجلس الشعب وقام عضو مجلس الشعب بى افتتاح كذا
وقام عضو مجلس الشعب بى عمل كذاوكائن فترة الانتخابات كلها فى الايام دى
هما الناس دى بى تتضحك علينا ولا على نفسهم حد يرد عليا ويجاوبنى

كل واحد يدخل يقولى هما الناس دى بضحك علينا ولا على نفسهم وايه رايك فى الموضوع دا لان بجد حاجة تجنن وايه رايك ى موقف عضو مجلس الشعب ايه دا الى انا اتكلمت عنو فوق دا لان بجد بقت مسلسل متعودين عليه كل دورة انتخابية جديدة

اتمنى يكون الموضوع عاجبكم مستنى مشاركتم ورايكم فى الموضوع دا

::: هههههه انت بضحك علينا ولا على نفسك && ياراجل كفاية بقى :::
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شوفتوا البنات بيقولوا علينا ايه
» افندينا أنعم علينا بعلاوة,
» عيد ميلاد سعيد لعضوة عزيزة علينا كلنا
» إيك على نفسك!..
» عشر طرق لبث الثقة في نفسك