FACULTY OF SCIENCE
يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار 829894
ادارة المنتدي يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار 103798
FACULTY OF SCIENCE
يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار 829894
ادارة المنتدي يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار 103798
FACULTY OF SCIENCE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

FACULTY OF SCIENCE

منتدى طلبه كليه العلوم والكليات العمليه

الرئيسية7elm 3oloumأحدث الصورالتسجيلدخول
https://7elm.forumarabia.com/index.htm
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» اسطوانه هيرنز بوت 9,6 للصيانه تحميل مباشر
يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار I_icon_minitimeالسبت أبريل 25, 2015 12:17 am من طرف kimou ki dayer

» قصص أدبية من الاعماق
يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 16, 2014 9:16 pm من طرف ياسمين جوما

» صور مريهان حسين (مزه مزه مزه)
يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار I_icon_minitimeالخميس يونيو 28, 2012 5:13 am من طرف حماده عثمان

» قصة حب احمد وديما على الانترنت ( قصه مؤثرة جداااا )
يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار I_icon_minitimeالجمعة يونيو 15, 2012 5:23 am من طرف zineb

» برنامج مغير الصوت للجوال
يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 20, 2012 3:31 am من طرف سامح

» قاموس فيزياء انجليزى لعربى والعكس
يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار I_icon_minitimeالأربعاء يناير 04, 2012 11:57 pm من طرف hadi almawt

» انا بهدى النفوس مش أكتر
يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 17, 2011 10:49 pm من طرف ياسمين

» رسايل جميله جدا
يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 16, 2011 10:27 pm من طرف ياسمين

» رســـائـل رومــانسـية رســـــائل حـــب
يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 16, 2011 10:20 pm من طرف ياسمين

يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار

كاتب الموضوعرسالة
soloso
عضو بيحلم جديد
عضو بيحلم جديد

يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار Empty
مُساهمةموضوع: يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار   يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 23, 2011 9:22 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اولا احب اقولكم كل سنه وانتم طيبين

ثانيه يا جماعه عندي ليكم خبر بمليون جنييييييييييه

المركز الوطني للتنميه البشريه في الزقازيق عامل كورس الثقه بالنفس مجانا من غير فلوس خااااااااااااااااااااااالص

واللي بيقدمه واحد متخصص انا حضرت معاه في كورسات تنميه بشريه قبل كده وكان جامد جدا

بس الاجمد ان كورس الثقه بالنفس ده مهم جدا لاي حد حتي لو كان واثق من نفسه لانه بيعرفه نقط كتير جدا بتكون مختفيه عننا

وغير كده انه بلاش

انا حبيت اقولكم علشان تستفيدو خريجين وداكتره علوم لازم يكونو واثقين من نفسهم

نا طولت قوي كده في الكلام وفي انتظار حكمكم بعد اتخاذ القرار

بس اخر حاجه هقولك الكورس ده معاده

يوم الاربع والخميس من الساعه 1 للساعه 4 وطبعا الاربعاء الي هوه بكره 24 8

والسلام ختام

يارب تستفيدو ومكنش طولت عليكم

soloso
عضو بيحلم جديد
عضو بيحلم جديد

يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار Empty
مُساهمةموضوع: رد: يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار   يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 23, 2011 9:23 pm

نسيت حاجه المركز الوطني ده في الزقازيق ناصيه شارع المدير حي الزهور

ولو حبيته تتصلو تتكادو من اللي انا بقوله

0552353633
0143944445

يا تلحق يا متلحقش بس لازم تلحق لانه مهم قوييييييييييييييييييييييييييييي بجد ومش هزار
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نتيجه الاعداديه الترم التانى عام 2009 لتلحق لا متلحقش
» كأس القارات: البرازيل تلحق بالولايات المتحدة الى النهائي
» كان لازم انساك
» لازم تعملوه
» لازم في يوم يظهر جدع